LOGOWANIE
Twój login: Twoje hasło:
TOWARY W/G HS*
*)
UE Wspólna Taryfa Celna 2019
EU Common Customs Tariff 2019
UE Tarif Douanier Commun 2019
EU Gemeinsamen Zolltarif 2019
Strona główna » Aktualności » Zaproszenie na seminarium "Blaski i cienie eksportu do Chin - co zrobić, by zaistnieć na rynku miliarda konsumentów" - 20.02.2018 r. Warszawa CI PAIH ul. Bagatela 12 (bezpłatne)

Zaproszenie na seminarium "Blaski i cienie eksportu do Chin - co zrobić, by zaistnieć na rynku miliarda konsumentów" - 20.02.2018 r. Warszawa CI PAIH ul. Bagatela 12 (bezpłatne)

2018-01-18 16:48:26

Polska Agencja Inwestycji i Handlu ma zaszczyt zaprosić na całodniowe seminarium pt. "Blaski i cienie eksportu do Chin - co zrobić, by zaistnieć na rynku miliarda konsumentów", które odbędzie się w Centrum Informacyjnym Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu 20 lutego 2018 r. Seminarium poprowadzi Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego Agencji w Szanghaju - dr Andrzej Juchniewicz, który posiada wieloletnie doświadczenie w udzielaniu wsparcia polskim przedsiębiorcom. Ekspert w praktyczny sposób wskaże uczestnikom, jak przygotować się do eksportu oraz jak go prowadzić, aby uniknąć kosztownych błędów.

 

09:00 - 09:30

Rejestracja uczestników

09:30 - 09:40

Oficjalne powitanie i rozpoczęcie szkolenia

Andrzej Szewczyk, Zastępca Dyrektora Departamentu Promocji Gospodarczej

09:40 - 10:30

Rynek chiński

  • Chiny w liczbach
  • Podsumowanie regulacji głównych produktów eksportowych w 2017
  • Prognozy rozwoju w 2018
  • Co to jest inicjatywa Pasa i Szlaku i co oznacza dla Polski

10:30 - 11:15

Przygotowanie do eksportu

  • rejestracja IP, ochrona marki
  • sprawdzenie rejestracji produktu, weryfikacja składu
  • wprowadzenie z sukcesem produktu na rynek chiński (harmonogram kontaktów z chińskim importerem, transport wymogi celne)
  • przygotowanie strategię wejścia na rynek (team sprzedażowy, budowanie brandu)
  • ustalenie kosztów

11:15 - 11:30

Przerwa kawowa

11:30 - 12:15

Dostosowanie produktu do rynku

  • czy mój produkt jest dla chińskiego klienta?
  • rynkowy test produktu
  • opakowanie na rynek chiński- Dobre praktyki z branży
  • wybór chińskiej nazwy produktu
  • edukacja chińskiego klienta, rola marketing i brandu
  • rola sprzedaży świątecznej w Chinach - szały zakupów

12:15 - 13:00

Modele dystrybucji w Chinach

  • b2c a e-commerce
  • jaki model dystrybucji wybrać dla mojego produktu

13:00 - 14:00

Przerwa na lunch (we własnym zakresie)

14:00 - 14:45

Chińska kultura biznesu

  • relacyjność
  • rola rządu w chińskiej gospodarce, co trzeba wiedzieć
  • targi i co mam zrobić po targach
  • regionalizacja

14:45 - 15:15

Aspekty prawne

  • jak zbudować umowę
  • rejestracja IP
  • certyfikacja produktów, dla jakich jest potrzebna, jakie dokumenty zgromadzić, procedura
  • rozstrzyganie sporów w Chinach

15:15 - 15:30

Zadania PAIH i ZBH

  • imprezy targowe w Chinach w 2018, jak wybrać odpowiednią dla siebie
  • China International Import Expo w Szanghaju
  • biuro ZBH i co oferuje

15:30 - 15:45

Q & A Sesja pytań i odpowiedzi


Załączniki:

 

źródło: PAIH